Friday, August 31, 2007

o lume s-a schimbat!

N-am scris de mult, atît de demult încît acum cînd mă uit la dată mi se pare o veşnicie.
Exact după cinci zile de la data aceea am aflat o veste care ne-a obligat să schimbăm absolut toate planurile. Pentru că eu nu mai am voie să călătoresc, nu mai am voie să stau în picioare de fapt, trebuie să stau nouă luni în pat ca să pot săl păstrez, fără să ridic mai mult de o cană şi fără emoţii şi stres. Normal că aşteptasem să se întîmple, normal că “luptasem” pentru asta, normal că exact în luna mai renunţasem şi normal că exact atunci a fost timpul.
Minunea are inimă care bate tare, am văzut-o la ecograf, are acum un nume, se numeşte Victor, chiar dacă am vrut să se numească Sara, iar eu o să fiu majoritatea în continuare.(căci votul a patru bărbaţi în casa mea nu face cît al meu).
Deci am făcut toate analizele, sunt 46 XY cromozomi, culturile au ieşit bune, inima bună, măsurile bune, normale, mişcă, încă nu joacă fotbal, dar nu mai e mult, deci stau în patcu laptopul pe genunchi şi scriu. Sper să scriu lucruri mai inspirate în curînd pe aici.

1 comment:

Brunhild said...

Frumos chin, care nu mai este chin, pentu că se numeste dragoste! (Si atat de mult incape in acest cuvant!)
Sa sjungeti cu bine, sa va bucurati unul de altul si lumea de aproape si de departe iubitoare!